مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-20سياسي

اجرای 8 پروژه عمرانی در حوزه کتابخوانی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: هشت پروژه عمرانی در روستای اشترمل تویسرکان، روستای نگارخاتون فامنین، کتابخانه استاندارد شهر اسدآباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی بعد از ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در حال حاضر 118 کتابخانه عمومی در استان فعال است که از این تعداد 71 باب شهری، 46 باب روستایی و یک باب سیار شهری است.

وی با بیان اینکه زیربنای کتابخانه های عمومی 48 هزار و 489 تر مربع مربع است افزود: همچنین یک میلیون و 372 هزار و 133 نسخه کتاب یعنی به ازای هر 100 نفر 79 نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی موجود است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با تأکید بر اینکه تعداد اعضای فعال کتابخانه ها به 46 هزار و 345 نفر می رسد تصریح کرد: این تعداد اعضایی هستند که در یک سال به صورت مستمر به کتابخانه عمومی مراجعه می کنند که البته به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه ها افت داشتند چراکه اعضا نمی توانستند مراجعه کنند اما با بازگشایی مجدد کتابخانه ها در حال افزایش هستند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته 11 پروژه عمرانی به متراژ 5 هزار و 456 ومتر مربع در استان به انجام رسیده و به سرانه مطالعاتی استان افزوده شده ادامه داد: هشت پروژه عمرانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 پروژه عمرانی در حوزه کتابخوانی همدان

اجرای 8 پروژه عمرانی در حوزه کتابخوانی همدان