مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-20اقتصادي

قم رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ایی در کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم با اشاره به کاهش 33 درصدی تلفات تصادف های جاده ای استان قم گفت: قم رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ایی کشور، - ؛ محمد حسن کلهری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته حمل و نقل که در سالن اجتماعات اداره کل راهداری استان برگزار شد بیان کرد: با مطالعات و بررسی های انجام شده، 30 نقطه اولویت دار پر تصادف در استان قم شناسایی شده که در صورت جذب اعتبارات، برای ایمن سازی این نقاط اقدام خواهد شد.

هم چنین در سال های گذشته 66 نقطه حادثه خیز در استان قم شناسایی شده بود که 50 نقطه اصلاح و در سال 98 این نقاط یک بار دیگر بازنگری و در این راستا 12 هزار کروکی تصادف از پلیس راه بررسی شد.

وی افزود: هرچند استان قم استان کم وسعتی است اما با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی 17 استان مهم کشور جز استان های پرتردد کشور به شمار می رود به طوری که: بیش از 50 درصد حجم ترددهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان قم به دلیل نزدیکی این استان به پایتخت و قرار گرفتن در نقطه اتصال پایتخت به جنوب کشور، مربوط به ناوگان غیربومی است.

به گفته این مسئول؛ افزایش تصادف در محورهای مواصلاتی قم به دلیل حجم بالای تردد در محورهای استان قم رخ می دهد؛ به گونه ای که سال گذشته 171 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ایی در کشور

قم رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ایی در کشور