مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-20اقتصادي

استاندار اردبیل: بانک ها برای تأمین منابع مالی طرح های تولیدی همکاری کنند


بانک ها نسبت به تأمین منابع مالی طرح ها و واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان اردبیل همکاری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل اظهار کرد: بانک ها نسبت به تأمین منابع مالی طرح ها و واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان اردبیل در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: بانک ها نسبت به گرفتاری مردم احساس مسؤولیت کرده و در رابطه با وضعیت اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی، به رسالت خود عمل کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: بانک های عامل منابع و مصارف خود را در پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصادی هماهنگ کنند و نسبت به کاهش بروکراسی اهتمام جدی داشته باشند.

ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم از اولویت های دولت سیزدهم است عاملی بیان کرد: فعالیت های اقتصادی مستلزم منابع مالی است و برای رفع این مشکل، پرداخت تسهیلات برای طرح ها و واحدهای اقتصادی بعد از تصویب در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اشتغال، برابر ضوابط بانکی انجام می شود.

وی با بیان این که تمامی مسؤولان استان اعم از نمایندگان مجلس، دولت و دادگستری در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم از اولویت های کاری دولت سیزدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: بانک ها برای تأمین منابع مالی طرح های تولیدی همکاری کنند

استاندار اردبیل: بانک ها برای تأمین منابع مالی طرح های تولیدی همکاری کنند