مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-21دانش

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی البرز از نقاش البرزی در زمره 500 هنرمند برتر دنیا


رییس جهاد دانشگاهی البرز از هنرمند نقاش و مدیر گروه رشته نقاشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز که در زمره 500 هنرمند برتر دنیا در سال 2021 قرار دارد، - ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز از هنرمند نقاش و مدیر گروه رشته نقاشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز که در زمره 500 هنرمند برتر دنیا در سال 2021 قرار دارد، تقدیر کرد.

احمدرضا فیروزی در گفت وگو با ایسنا افزود: استاد شهریار احمدی از اساتید خوشنام و متبحر نقاشی است که دو دهه همکاری تنگاتنگی در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز داشته و امسال جزو 500 هنرمند برتر دنیا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال در کل پنج هنرمند از کشور موفق به کسب چنین رتبه ای شده اند، اظهار کرد: بودن یک هنرمند از البرز در بین برترین ها باعث افتخاری برای کشور و استان است.

وی ادامه داد: این هنرمند در زمینه پرورش دانشجویان نقاشی نیز فعالیت های ارزنده ای داشته است.

فیروزی ضمن قدردانی از این هنرمند ارزنده گفت: امیدواریم از ظرفیت چنین هنرمندی در استان و کشور برای ارتقا هنر نقاشی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرت پرایس -مهم ترین مرجع مارکت هنر جهان- در کنار فیاک – موسسه نمایشگاه های بین المللی پاریس- در گزارش تازه شان که متر و معیاری مهم برای تحلیل و بررسی وضعیت هنر معاصر جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی البرز از نقاش البرزی در زمره 500 هنرمند برتر دنیا

قدردانی رییس جهاد دانشگاهی البرز از نقاش البرزی در زمره 500 هنرمند برتر دنیا