مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-21اقتصادي

شناسایی املاک مازاد دولتی و زیربار نرفتن مدیران برای فروش


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی جزییات پرونده فروش املاک دستگاه های اجرایی استان را اعلام و از شناسایی برخی املاک دستگاه های اجرایی توسط سامانه سادا خبر داد که مدیران برای فروش پای کار نمی آیند.

- علیرضا جهانشاهی سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در مورد جزییات فروش املاک مازاد در اختیار دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: در اجرای بند د تبصره 12 قانون بودجه سال 1399 کل کشور، هفت تیر سال قبل مکاتبه ای با همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در زمینه اعلام املاک و اراضی دولتی مازاد در اختیار آن ها انجام شد.

وی با بیان اینکه از مجموع دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی 11 دستگاه اجرایی 65 ملک خود را برای تشکیل پرونده و انجام صدور مجوز به دبیرخانه کمیته مولد سازی استانی معرفی کردند، افزود: از این 65 ملک شناسایی و معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی استان به این کمیته 46 پرونده به تأیید کمیته مولد سازی خراسان جنوبی رسید و برای طرح در کارگروه مولدسازی مرکز و انجام مراحل صدور مجوز فروش به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شد.

سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی یادآور شد: همه مجوزهای فروش توسط وزیر اقتصاد و دارایی صادر و برای انجام مراحل فروش به دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی املاک مازاد دولتی و زیربار نرفتن مدیران برای فروش

شناسایی املاک مازاد دولتی و زیربار نرفتن مدیران برای فروش