مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-21اجتماعي

امدادرسانی به 734 نفر متأثر از بارش باران در خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اسکان اضطراری 140 نفر و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی در بین آسیب دیدگان از بارش باران در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به تداوم بارندگی ها در سطح استان از شنبه 26 آذرماه تاکنون عملیات امدادرسانی به متأثرین از بارش باران در روزهای اخیر ادامه داشته و به 734 نفر امداد رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: 140 نفر نیز با توجه به آسیب وارد به محل سکونتشان، در مراکز اسکان اضطراری که توسط جمعیت هلال احمر برپا شده اسکان یافته و بسته های زیستی مانند ست ظروف پخت و پز، موکت، چادر اسکان، پتو، نایلون پوششی، کلمن آب، والو ،گالن آب، بسته های غذایی شامل برنج، کنسرو جات، حبوبات، چای، قند و شکر و همچنین بسته های بهداشتی همچون صابون، پودر لباسشویی و سایر اقلام مورد نیاز بهداشتی دریافت کرده اند.

وی از ادامه امدادرسانی های این جمعیت در شهرستان های اندیکا، شادگان، آغاجاری، رامهرمز، باغملک و دزفول خبر داد و بیان کرد: با توجه به آماده باش تیم های امداد و نجات در سراسر استان، روند امدادرسانی به آسیب دیدگان از دقایق اولیه بروز مشکلات در مناطق مختلف شهری و روستایی به همت نجاتگران هلال احمر و با بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 734 نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

امدادرسانی به 734 نفر متأثر از بارش باران در خوزستان