مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-21فرهنگي

روایت ماجرای فدک با نمایش «کاش یک افسانه بود» در قم


بانوان هنرمند گروه نمایشی مشکات الهدی با اجرای نمایش «کاش یک افسانه بود» ماجرای فدک را هم زمان با ایام فاطمیه اول برای زائران و شهروندان قم روایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نمایش مذهبی کاش افسانه بود به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری گروه نمایشی مشکات الهدی در سالن ولایت آستان مقدس بانوی کرامت به روی صحنه رفت.

این نمایش در روزهای 25 و 27 آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه ویژه بانوان برگزار شد که روایت واقعه فدک و پاسخگویی به شبهات پیرامون زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها از اهداف اجرای این نمایش بود.

این نمایش با حضور بیش از 80 نفر از بانوان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش مذهبی را وجیهه حیدری برعهده داشت و الهام بهشتی به عنوان سرپرست گروه نمایش در این برنامه هنری مذهبی حضور داشت.

زهرا شیرین کلام، ریحانه انصاری، مائده فروزان فر، فاطمه تبرایی، فاطمه سادات باطنی، مریم شعبانی و پریسا مقومی از بازیگران این نمایش بودند.

پرداختن با ابزار هنر به رویدادهای دینی و انتقال معارف دینی در قالب های نمایش و فیلم از تاثیرگذارترین روش ها برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است و انتقال فرهنگ با ابزار فیلم و نمایش ماندگاری و جاودانی معارف دینی را افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ماجرای فدک با نمایش «کاش یک افسانه بود» در قم

روایت ماجرای فدک با نمایش «کاش یک افسانه بود» در قم