مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-21سياسي

توزیع بسته های پروتیینی بین 10000 نفر از نیازمندان خراسان شمالی


نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع 10 هزار بسته پروتیینی بین نیازمندان استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع 10 هزار بسته پروتیینی بین نیازمندان استان خبر داد.

محسن پولادی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در ادامه رزمایش کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان امروز 21 تن گوشت قرمز گوسفندی توزیع خواهد شد، اظهار کرد: این توزیع با کمک 74 گروه جهادی، نیروهای مردمی و.

انجام می شود که در تمام شهرستان های استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو تن از این گوشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد، ادامه داد: برای کمک به مادران باردار و شیرده دو تن از این گوشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد و بین بیش از 500 مادر باردار و شیرده توزیع می شود.

پولادی با اشاره به اینکه تاکنون 40 درصد از توزیع انجام شده است، اضافه کرد: توزیع بسته های پروتیینی به مناسبت شب یلدا است و توزیع بسته های معیشتی در دی ماه نیز انجام خواهد شد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی تصریح کرد: تمام گوشتی که توزیع می شود، از عشایر استان خریداری شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های پروتیینی بین 10000 نفر از نیازمندان خراسان شمالی

توزیع بسته های پروتیینی بین 10000 نفر از نیازمندان خراسان شمالی