مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-21اجتماعي

اسکان اضطراری 140 نفر از آسیب دیدگان بارندگی در خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان اضطراری 140 نفر و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از بارش باران خبر داد.

- علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بارندگی ها در استان خوزستان ،اظهار کرد: از روز شنبه (27 آذرماه) تاکنون عملیات امدادرسانی به متأثرین از بارش باران در روزهای اخیر ادامه داشته و به 734 نفر امدادرسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 140 نفر نیز با توجه به آسیب وارد شده به محل سکونت شان، در مراکز اسکان اضطراری که توسط جمعیت هلال احمر برپا شده است، اسکان یافته و بسته های زیستی، بسته های غذایی و بسته های بهداشتی دریافت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه امدادرسانی های این جمعیت در شهرستان های اندیکا، شادگان، آغاجاری، رامهرمز، باغملک و دزفول خبر داد و گفت: با توجه به آماده باش تیم های امداد و نجات در سراسر استان خوزستان، روند امدادرسانی به آسیب دیدگان از دقایق اولیه بروز مشکلات در مناطق مختلف شهری و روستایی به همت نجاتگران هلال احمر و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات امدادی از قبیل به کارگیری پمپ های لجن کش و همکاری در تخلیه منازل درگیر آبگرفتگی و برپایی مراکز اسکان اضطراری، آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 140 نفر از آسیب دیدگان بارندگی در خوزستان

اسکان اضطراری 140 نفر از آسیب دیدگان بارندگی در خوزستان