مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-21سياسي

نخستین کرسی آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل در همدان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج رسانه همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان بسیج رسانه همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قوامی سه شنبه 30 آذرماه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره با استقبال خوب اهالی رسانه مواجه شد و هفتمین دوره با 15 داور در هشت بخش و هشت محور برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره رسانه ای یادآور رشادت های بی نظیر ابوذر است، بیان کرد: این جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه ای ارزشی انقلابی در فضایی آزاد و منطقی و با هدف جریان سازی برگزار شد و تربیت نیروی در تراز انقلاب، تقویت انقلابی گری، جهاد تبیین و جریان سازی از اهداف بسیج رسانه است.

رییس سازمان بسیج رسانه همدان با بیان اینکه 970 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: جشنواره هفتم در پنج محور چرایی عدم توفیق صنعت در همدان، چرایی بحران آب در همدان و راهکارهای آن، تخریب الوند و راهکارهای حفظ کوهستان و منابع طبیعی، بررسی اشتغالزایی مولد در همدان با محوریت پروژه اسکای مال و الگوی شهرسازی با محوریت طرح جامع شهری همدان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کرسی آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل در همدان برگزار می شود

نخستین کرسی آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل در همدان برگزار می شود