مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-21سياسي

2000 میلیارد تومان به سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافت


فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعتباری به میزان دو هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغالزایی سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافته است.

- ، سردار محمدجواد زاده کمند پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح خوزستان گفت: آموزش انواع مهارت آموزی به سربازان در دوره سربازی یکی از اقدامات مؤثری که برای سربازان تعریف شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: این آموزش مهارت آموزی زمینه ساز ایجاد اشتغال برای سربازان بعد از پایان خدمت خواهد بود چرا که موضوع مهارت آموزی سربازان به یک مطالبه ملی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: یک سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه تدوین شده که در شورای عالی اشتغال با حضور رییس جمهور به تصویب رسید که مطابق این سند علاوه بر نیروهای مسلح به همه دستگاه های اجرایی کشور مسئولیت داده شده تا با امر مهارت آموزی سربازان کمک کنند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد: در چارچوب اهداف قرارگاه مهارت آموزی تا پایان سال 1401 همه سربازان که وارد خدمت می شوند، تحت پوشش آموزش مهارت قرار می گیرند.

سردار زاده کمند با اشاره به اعطای تسهیلات به سربازان آموزش دیده گفت: ایجاد تسهیلات برای اشتغال مهارت آموزان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 میلیارد تومان به سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافت

2000 میلیارد تومان به سربازان مهارت دیده کشور اختصاص یافت