مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-21پزشكي

زندانیان و پرسنل زندان دهدشت بطور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند


زندانیان و پرسنل زندان دهدشت بطور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره زندان دهدشت گفت: زندانیان و پرسنل زندان دهدشت بطور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند.

محمدکریم سخنگو در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های تدوینی سازمان زندانهای کشور در طول حضور زندانی در زندان گفت: بر اساس برنامه ها و رسالت سازمان زندانها، خدمات مختلفی در قالب فعالیت های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و بهداشت و درمان و حمایتی به مددجویان ارائه می شود.

وی یکی از اقدامات مهم زندان دهدشت در ایام کرونا را واکسیناسیون زندانیان و توجه به سلامت زندانیان دانست و افزود: با هدف حفظ سلامت زندانیان در ایام کرونا و با آغاز واکسیناسیون این کار در دستور زندان قرار گرفت که با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه کار واکسیناسیون تمامی زندانیان و پرسنل زندان دهدشت انجام شد و بصور کامل هر دو دوز واکسن را دریافت کردند و افرادی که واجد دریافت دوز سوم واکسن هستند نیز این مرحله را هم دریافت می کنند.

سخنگو به دیگر فعالیت های زندان دهدشت در خصوص ایجاد سلامت زندانیان اشاره کرد و گفت: غربالگری کلیه زندانیان ورودی، غربالگری سلامت روان کلیه زندانیان ، انجام تست های بیماریابی خاص، شناسایی کلیه زندانیان دارای بیماری زمینه ای، خاص و صعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان و پرسنل زندان دهدشت بطور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند

زندانیان و پرسنل زندان دهدشت بطور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند