مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-21سياسي

نمایش «بهشت در آتش» به روی صحنه رفت


رییس حوزه هنری در سفر به شهرستان ابرکوه ضمن دیدار با فعالان دفتر هنر مردمی این شهرستان به تماشای نمایش بزرگ «بهشت در آتش» نشست.

- یزد - رییس حوزه هنری در سفر به شهرستان ابرکوه ضمن دیدار با فعالان دفتر هنر مردمی این شهرستان به تماشای نمایش بزرگ بهشت در آتش نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری کشور با حضور در شهرستان ابرکوه استان یزد، نمایش بزرگ و چند رسانه ای بهشت در آتش نوشته حجت الاسلام سیدکاظم فلاح زاده به کارگردانی علی جاور که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان در حال اجرا است را تماشا کرد و در جریان روند تولید و اجرای این اثر قرار گرفت.

وی پس از تماشای این اثر آیینی، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همه بازیگران و عوامل آن اظهار داشت: این اثر نمایشی ثمره تلاش، همت، مجاهدت و اخلاص یک گروه همدل و همراه است و ان شاء الله حضرت زهرا (س) اجر این مجاهدت ها را خواهند داد.

دادمان افزود: این نمایش از لحاظ کیفیت عناصر نمایشی از جمله متن، کارگردانی، بازیگری، نور، صدا و صحنه اثر خوبی بود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم این گروه هنری که نمایانگر ظرفیت های بالای نخبگان، هنرمندان و عموم مردم در زمینه کار فرهنگی و هنری است روز به روز ارتقا پیدا کند، بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «بهشت در آتش» به روی صحنه رفت

نمایش «بهشت در آتش» به روی صحنه رفت