مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-21فرهنگي

اجرای نمایش «کاش یک افسانه بود» در حرم حضرت معصومه (س)


نمایش مذهبی«کاش یک افسانه بود» توسط گروه نمایشی مشکات الهدی با هدف روایت ماجرای فدک در حرم حضرت معصومه (س) به روی صحنه رفت.

- ایسنا/قم نمایش مذهبی کاش یک افسانه بود توسط گروه نمایشی مشکات الهدی با هدف روایت ماجرای فدک در حرم حضرت معصومه (س) به روی صحنه رفت.

نمایش مذهبی کاش افسانه بود به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) با همکاری گروه نمایشی مشکات الهدی در سالن ولایت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) به روی صحنه رفت.

این نمایش در روزهای 25 و 27 آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه ویژه بانوان برگزار شد که روایت واقعه فدک و پاسخگویی به شبهات پیرامون زندگی حضرت زهرا (س) از اهداف اجرای این نمایش بود.

این نمایش با حضور بیش از 80 نفر از بانوان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش مذهبی را وجیهه حیدری بر عهده داشت و الهام بهشتی به عنوان سرپرست گروه نمایش در این برنامه هنری مذهبی حضور داشت.

زهرا شیرین کلام، ریحانه انصاری، مائده فروزان فر، فاطمه تبرایی، فاطمه سادات باطنی، مریم شعبانی و پریسا مقومی از بازیگران این نمایش بودند.

پرداختن با ابزار هنر به رویدادهای دینی و انتقال معارف دینی در قالب های نمایش و فیلم از تأثیرگذارترین روش ها برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است و انتقال فرهنگ با ابزار فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «کاش یک افسانه بود» در حرم حضرت معصومه (س)

اجرای نمایش «کاش یک افسانه بود» در حرم حضرت معصومه (س)