مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-21ورزشي

صعود پورشیب، اباذری، حیدری و مسکینی به فینال/ قهرمانی قطعی شد


با صعود چهار کاراته کای ایران به دیدار نهایی، قهرمانی کاروان اعزامی ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا در فاصله یک روز به پایان این رقابتها قطعی شد.

- ، در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که با حضور نزدیک به 457 کاراته کا از 23 کشور به میزبانی قزاقستان در آلماتی جریان دارد، سه عضو تیم کاراته مردان ایران و یک عضو تیم بانوان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کردند و شش کاراته کا نیز باید برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف رقبای خود بروند.

ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی ایران کار خود را برتری 2 بر صفر مقابل جانیئوک از کره جنوبی در وزن 84- کیلوگرم آغاز کرد و در ادامه و در هانتی مقابل اناس بشارت از فلسطین به برتری رسید و سپس با پیروزی 4 بر 2 مقابل ما زن الدوگایل از عربستان راهی دیدار پایانی شد تا برای کسب مدال طلا فردا به مصاف شیمادا از ژاپن خواهد رفت.

در وزن 60- کیلوگرم، علی مسکینی در بازی نخست با نتیجه 3 بر 2 بدر الوتایی از عربستان را شکست داد و در ادامه با نتایج مشابه 4 بر 2 مقابل سانکار هاری از مالزی و رافائل آکپاروف به دیدار پایانی راه یافت تا برای کسب مدال به مصاف عبدالله حامد از اردن بورد.

صالح اباذری نماینده سنگین وزن ایران در وزن 84+ کیلوگرم کار خود را با برتری 7 بر صفر برابر منگلی بین از کامبوج اغاز کرد و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود پورشیب، اباذری، حیدری و مسکینی به فینال/ قهرمانی قطعی شد

صعود پورشیب، اباذری، حیدری و مسکینی به فینال/ قهرمانی قطعی شد