مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-21اجتماعي

بلندترین شب سال در همدان با طعم گذر یلدایی


معاون خدمات شهری شهرداری همدان از راه اندازی گذر یلدا در پیاده راه بوعلی سینای شهر همدان خبر داد.

- حسین مردانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب همشهریان همدانی از گذر پاییز در خیابان بوعلی طی هفته های گذشته، تصمیم گرفتیم در آستانه زمستان گذر یلدا را در این محل برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه برنامه ها با هدف تزریق شور و نشاط به مردم برگزار می شود، تصریح کرد: در کنار هزاران خدمتی که شهرداری در طول روز به همشهریان ارائه می دهد گذرها می توانند چاشنی فرهنگی باشند.

مردانی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی مانند ایجاد گذرها تاثیر مستقیمی در شادابی مردم دارد، مطرح کرد: در روزهای آینده و به شرط بارندگی، جشنواره آدم برفی را نیز در پیاده راه بوعلی برگزار خواهیم کرد.

معاون خدامت شهری شهرداری همدان مطرح کرد: در ابتدا قرار بود در گذر یلدایی کار نمادین صورت بگیرد اما در نهایت تصمیم گرفتیم در چرخ های میوه ای که در این محل مستقر شده بود میوه نیز عرضه شود تا همشهریان علاوه بر بازدید مایحتاج خود را نیز تهیه کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اقدامات شهرداری همدان در راستای کاهش قیمت بازار میوه شب یلدا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 5 نقطه از سطح شهر همدان شامل سنگ شیر، بلوار بعثت، بلوار شهید اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندترین شب سال در همدان با طعم گذر یلدایی

بلندترین شب سال در همدان با طعم گذر یلدایی