مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-21اقتصادي

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی از اول دی در مراکز درمانی


مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک از فردا در سراسر کشور و در تمامی مراکز ملکی و طرف قرارداد تأمین اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام غفاری در ارتباط با شبکه خبر در خصوص اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی گفت: بر اساس قانون، از فردا نسخه نویسی الکترونیکی الزامی و اجباری می شود که این اجبار فقط برای تأمین اجتماعی نیست بلکه سایر سازمان های بیمه گر را نیز شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی از چهار سال قبل اقدام به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز ملکی خود کرده است، گفت: از فردا این طرح به صورت گسترده در تمامی مراکز اجرایی می شود و از تمامی امکانات لازم برای اجرا مهیاست.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: مراکز دولتی و دانشگاهی و همچنین برخی از پزشکان ممکن است در اجرا با مشکلاتی روبرو شوند که تمهیدات لازم از سوی سازمان تأمین اجتماعی در این خصوص اندیشیده شده و هیچ مشکلی پیش نمی آید.

غفاری اظهار داشت: از تمامی پزشکان درخواست می کنیم که در اجرای این قانون با ما همکاری کنند و احیاناً اگر مشکلی در قطعی سیستم یا برق به وجود آمد، می توانند از نسخ کاغذی در آن لحظه استفاده کنند و مطمئن باشند برای پزشک و بیمه شده مشکلی ایجاد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی از اول دی در مراکز درمانی

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی از اول دی در مراکز درمانی