مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-21دانش

دانشگاهی که دانشجو را آچار به دست تربیت می کند


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان را افزایش مهارت، شغل و حرفه دانست و گفت: مراکز علمی کاربردی دانشجو را آچار به دست و با مهارت تربیت می کنند و همین سبب شده که فارغ التحصلان این دانشگاه از نرخ بالایی در اشتغال .

- ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان را افزایش مهارت، شغل و حرفه دانست و گفت: مراکز علمی کاربردی دانشجو را آچار به دست و با مهارت تربیت می کنند و همین سبب شده که فارغ التحصلان این دانشگاه از نرخ بالایی در اشتغال پس از تحصیل برخوردار باشند.

سعید محمدیان، 30 آذر در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: نرخ بالای اشتغالزایی دانشجویان سبب شده که دانشجویان و خانواده ها اقبال بالایی به این دانشگاه داشته باشند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان را افزایش مهارت، شغل و حرفه برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 مرکز علمی کاربردی سطح استان سمنان فعالیت دارند.

به گفته وی در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجو در اصل مهارت یاد گرفته و آچار به دست می شود و می تواند از یک کسب و کار کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهی که دانشجو را آچار به دست تربیت می کند

دانشگاهی که دانشجو را آچار به دست تربیت می کند