مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-21سياسي

سند به خروار داریم و عمل به مثقال/ سند آمایش سرزمینی اجرا شود


رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: ما در کشور سند به خروار داریم اما عمل به مثقال و شاهد این مدعا سندهای مختلفی است که داریم.

- ایسنا/ایلام رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: ما در کشور سند به خروار داریم اما عمل به مثقال و شاهد این مدعا سندهای مختلفی است که داریم.

بهزاد علیزاده در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: در بودجه 1401 اهداف خوبی دیده شده اما عدالت در توزیع یکی از دل نگرانی های استان محروم است و علی رغم اینکه تغییر ساختار بودجه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده اما شکاف و فاصله ای که به وسیله ی لابی گری ها بوجود می آید هنوز وجود دارد.

وی گفت: دولت برای حذف ارز 4000 تومانی باید برنامه داشته باشد و سند آمایش نقشه راه توسعه است ما در کشور سند به خروار داریم اما عمل به مثقال و شاهد این مدعا سندهای مختلفی است که داریم.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: امیدوارم سند آمایش ملی و استانی به سرنوشت سندهای دیگر دچار نشوند تا خروجی اش موجب توسعه کشور و استان شود.

علیزاده تصریح کرد: کل اعتبارات استان 3474 میلیارد تومان در سه بخش است که اگر کل بودجه استان محقق شود ارزشش به اندازه تکمیل پروژه سامانه گرمسیری نیست و اگر بخواهیم بودجه استان را با اعتبارات استانی به پیشرفت برسانیم موفق نخواهیم شد و استان های اگر توسعه پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند به خروار داریم و عمل به مثقال/ سند آمایش سرزمینی اجرا شود

سند به خروار داریم و عمل به مثقال/ سند آمایش سرزمینی اجرا شود