مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-21فناوري

برقراری نخستین رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین ارائه دهنده اینترنت نسل پنج تلفن همراه (5G) که قصد سفر به کشورهای امارات متحده عربی ، - ایرانسل، اولین ارائه دهنده اینترنت نسل پنج تلفن همراه (5G) در ایران، نخستین ارائه دهنده خدمات رومینگ بین الملل 5G نیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین ارائه دهنده اینترنت نسل پنج تلفن همراه (5G) که قصد سفر به کشورهای امارات متحده عربی ، چین و تایلند را دارند، می توانند از خدمات رومینگ اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل در این کشورها استفاده کنند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اولین ارائه دهندهخدمات رومینگ بین الملل نسل پنج (5G) است که امکان استفاده از این خدمت را در اپراتورهای DU امارات متحده عربی، اپراتور China Mobile چین و اپراتور AIS تایلند فراهم کرده است.

به زودی کشورهای دیگری به مجموعه رومینگ 5G ایرانسل اضافه خواهد شد.

مشترکانی که قصد استفاده از اینترنت رومینگ پر سرعت 5G ایرانسل را دارند، می توانند پیش ازخروج از مرزهای ایران از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل من یا شماره گیری کد دستوری #1111* اقدام به فعال سازی خدمات رومینگ بین الملل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری نخستین رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل

برقراری نخستین رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل