مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-21بين الملل

نظر اغلب انگلیسی ها: سال جدید پایان عمر نخست وزیری جانسون است


اغلب شرکت کنندگان در یک نظرسنجی جدید در انگلیس معتقدند عمر نخست وزیری بوریس جانسون تا قبل از پایان سال آینده میلادی پایان خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اغلب بزرگسالان انگلیسی در یک نظرسنجی جدید گفتند که احتمالاً در قرنطینه بود، تردیدهایی را در خصوص اقتدار جانسون در حزب محافظه کار او ایجاد کرده است.

نظرسنجی ایپسوس موری نشان داد که از هر 10 نفر شش نفر معتقدند جانسون تا پایان سال آینده در این سمت باقی نخواهد ماند.

  گاردین روز یکشنبه عکسی از جانسون و بیش از ده ها نفر دیگر را در باغ محل سکونتش در خیابان داونینگ منتشر کرد که به گفته این روزنامه انگلیسی، در طول قرنطینه کرونا در ماه مه 2020 گرفته شده بود.

در آن زمان، دولت انگلیس به مردم این کشور گفته بود که فقط می توانند با یک نفر در یک مکان عمومی در فضای باز با حفظ فاصله دو متری ملاقات کنند.

  پیش تر و در ادامه مشکلات متعدد از جمله سقوط در نظرسنجی ها و رسوایی هایی که اخیراً گریبان گیر دولت بوریس جانسون شده، استعفای یک وزیر کابینه ضربه دیگری به تداوم حیات این کابینه وارد کرد.

روزنامه مِیل آن ساندی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد دیوید فراست وزیر برگزیت انگلیس به دلیل ناامیدی از دولت جانسون به دلایلی شامل افزایش مالیات و محدودیت های کرونایی بیشتر، استعفا داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر اغلب انگلیسی ها: سال جدید پایان عمر نخست وزیری جانسون است

نظر اغلب انگلیسی ها: سال جدید پایان عمر نخست وزیری جانسون است