مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-21سياسي

تزریق دز سوم برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا ضروری است


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: تزریق دز سوم برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضروری است و همه مردم بالای 18 سال باید با توجه به تصمیم ستاد کرونا برای جلوگیری از شیوع امیکرون در این خصوص اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای بند به بند طرح شهید سلیمانی، مهمترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا سویه امیکرون است و باید اهتمام ویژه ای در این خصوص صورت گیرد، افزود: در کنار آن، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی از طریق رسانه ها، بازگشت حضور هلال احمر در مرزها و اجرای پروتکل های بهداشتی به صورت کامل از جمله مهمترین کارهایی است که برای جلوگیری از شیوع کرونا سویه امیکرون باید انجام دهیم.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل اضافه کرد: اگر این سویه جدید شیوع یابد با توجه به خستگی کادر درمان و سرعت ابتلای زیاد، مشکلات زیادی خواهیم داشت.

سردار رحیمی با ابراز نارضایتی از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز رازی خوی ادامه داد: این امر با توجه به تردد بیش از 2 هزار و 500 نفر به صورت روزانه در این مرز، می تواند مشکل ساز باشد.

رییس کارگروه پیشگیری و بهداشت ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه عادی انگاری زمینه ساز وضعیت بسیار نامناسب در مقابله با سویه امیکرون است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا ضروری است

تزریق دز سوم برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا ضروری است