مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-21سياسي

انتشار یک گفتگوی رسمی از سازمان سینمایی درباره یک نامه و بیانیه


معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در ارتباط با برخی از مسایل مطرح شده و نامه یکی از تهیه کنندگان در چند روز گذشته گفت: سخت ترین و تلخ ترین موقعیت برای من وهمکارانم بوجود امدن مشکل حتی در پایین ترین سطح ممکن برای پروژه ها و عوامل سینماست.

- معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در ارتباط با برخی از مسایل مطرح شده و نامه یکی از تهیه کنندگان در چند روز گذشته گفت: سخت ترین و تلخ ترین موقعیت برای من وهمکارانم بوجود امدن مشکل حتی در پایین ترین سطح ممکن برای پروژه ها و عوامل سینماست.

اما طبیعی است که این تاسف مانع از اجرای قانون و ضوابط نمی شود و براساس تاکید صریح رییس سازمان این امر استثنا بردار وگزینشی نیز نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، گفتگوی را بصورت رسمی برای رسانه ها پیرامون نامه منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم سینمایی چپ، راست منتشر کرده است، فیلمی که با وجود پروانه نمایش فعلا اکران آن محقق نشده است و اتحادیه تهیه کنندگان سینما هم نسبت به این اقدام فراقانونی در قالب یک بیانیه واکنش داشته است.

این گفتگو رسمی در حالی منتشر می شود که ایسنا طبق وظیفه حرفه ای اش طی چند روز گذشته پس از انتشار نامه تهیه کننده از معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در این زمینه درخواست، مصاحبه داشت اما این مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک گفتگوی رسمی از سازمان سینمایی درباره یک نامه و بیانیه

انتشار یک گفتگوی رسمی از سازمان سینمایی درباره یک نامه و بیانیه