مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-21سياسي

محدودیت های جدید کرونایی برای ورود مسافران به آذربایجان غربی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعمال محدودیت های جدید ورود مسافران از مرزهای استان اظهار داشت: ورود اتباع خارجی جز گروه های هفتگانه از مرزهای استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی علی مصطفوی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعمال محدودیت های جدید ورود مسافران از مرزهای استان اظهار داشت: ورود اتباع خارجی جز گروه های هفتگانه از مرزهای استان، از روز شنبه هفته آینده ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ازجمله این گروه های 15 گانه می توان به دارندگان پروانه اقامت، روادید تحصیلی، روادیدی تجارتی و بازرگانی، روادید حق کار، روادید درمانی، روادید سرمایه گذاری و دارندگان مهر خروج در گذرنامه ها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین ورود مستقیم و غیرمستقیم از هشت کشور جنوب آفریقا و چهار کشور اروپایی شامل انگلیس، فرانسه، نروژ و دانمارک تا 15 روز از شنبه هفته آینده ممنوع اعلام می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ایرانیانی هم که قصد ورود به کشور داشته باشند، باید پی سی آر منفی داشته، کارت واکسن 2 دُز ارائه داده و در مرز هم تست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونایی برای ورود مسافران به آذربایجان غربی

محدودیت های جدید کرونایی برای ورود مسافران به آذربایجان غربی