مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:252021-12-22سياسي

طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر زرین آباد یکی از مطالبات به حق مردم این دیار بود که خوشبختانه مردم منطقه پس از سال ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

- ،عباس شمس اللهی صبح چهارشنبه در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد، گفت: با گازرسانی به شهر زرین آباد یک هزارو 950 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام افزود: از یک هزارو 950 خانوار در شهر پهله،650 خانوار در روستاهای این بخش قرار گرفته است که تاکنون 650 علمک در شهر پهله نصب شده و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به شهرزرین آباد 70 کیلیومتر خط تغذیه اجرا شده است، گفت: برای گازرسانی به شهر زرین آباد 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون 506 روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد

طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد