مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:502021-12-22اقتصادي

تثبیت مالکیت بیش از 8 میلیون از اراضی ملی در استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از تثبیت اسناد مالکیت بیش از 8 میلیون از اراضی ملی و دولتی در این استان خبر داد.

- جعفرمرادی حقیقی در جلسه کارگروه ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه اراضی و منابع طبیعی اظهار کرد: از کل مساحت 9میلیون و 368هزار هکتاری استان سمنان ،حدود 8میلیون و صدهزار هکتار در سامانه کاداستر اسناد تثبیت شده است و حدود 7 میلیون و 100 هزار هکتار سند تک برگی با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد واملاک استان صادر گردیده است .

وی گفت: هدف از تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی و دولتی ، اصلاح نقشه های سنواتی توام با برطرف کردن تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی و در نهایت اخذ اسناد تک برگی و یا تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: با توجه به همکاری فی مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان درخصوص اجرای طرح جامع حدنگار (کاداستر) اراضی ملی و دولتی در سطح استان و با در نظر داشتن هدف گذاری و برنامه ریزی انجام شده و انعقاد قرار دادهای اجرای کاداستر اراضی ملی و دولتی در سال 1399 و به منظور بررسی روند اجرایی آن و نیز در ادامه جلسات و نشست های تخصصی با حضور مدیران کل و کارشناسان مربوطه هر دو اداره کل و با حضور نمایندگان شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت مالکیت بیش از 8 میلیون از اراضی ملی در استان سمنان

تثبیت مالکیت بیش از 8 میلیون از اراضی ملی در استان سمنان