مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:302021-12-22اقتصادي

اراضی کوره های جورقان شهرک گلخانه ای می شود


اراضی کوره های جورقان به شهرک گلخانه ای تبدیل خواهد شد که هم ورودی شهر همدان ساماندی می شود و کشاورزان از آن سود خواهند برد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: اراضی کوره های جورقان به شهرک گلخانه ای تبدیل خواهد شد که هم ورودی شهر همدان ساماندی می شود و کشاورزان از آن سود خواهند برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی چهارشنبه اول دی ماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: میزان اعتبار مبادله شده شهرستان همدان 245 میلیارد تومان اعلام شده که از این میزان 22 درصد تخصیص نقدی و 88 درصد آن تخصیص اسناد و خزانه به مدت سه سال خواهد بود که البته خیلی نمی توان به این ارقام دل بست.

وی با بیان اینکه مهمترین بخش اعتبارات شهرستان به اعتبارات ملی بر می گردد، افزود: بیش از 80 درصد اعتبارات کشور در اختیار وزرات خانه ها قرار دارد و اگر هر اداره و سازمانی نتواند سهم خود را از کشور دریافت کند قطعا دچار مشکل شده و پروژه هایش به تعویق خواهد افتاد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان همدان پیشانی استان است، تصریح کرد: پروژه های تاثیرگذاری همچون راه آهن و کنارگذرها در شهرستان در حال اجراست که در واقع پروژه های شتاب دهنده توسعه شهرستان هستند که برای به اتمام رساندن آن ها باید از اعتبارات استانی بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کوره های جورقان شهرک گلخانه ای می شود

اراضی کوره های جورقان شهرک گلخانه ای می شود