مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22اقتصادي

پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات کرونا توسط پست بانک در چهارمحال و بختیاری


مدیر شعب پست بانک ایران در چهارمحال و بختیاری از پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان از کرونا توسط پست بانک در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شعب پست بانک ایران در چهارمحال و بختیاری از پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان از کرونا توسط پست بانک در استان خبر داد و گفت: رسالت اصلی پست بانک ارائه خدمات به روستاییان و مردم در مناطق محروم است.

علیرضا شجاعی یکم دی ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پست بانک ایران یک نهاد عمومی دولتی محسوب می شود، اظهار کرد: بنابراین باید عملکرد این بانک شفاف باشد و مدیران نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

مدیر شعب پست بانک ایران در چهارمحال و بختیاری با اشاره فعالیت های این بانک در روستاها و مناطق کم برخوردار، گفت: این بانک با هدف ارائه خدمات مالی در این مناطق توسعه پیدا کرد، دسترسی به خدمات بانکی به علت نبود شعبه های بانک در روستاها برای مردم دشوار بود، بنابراین این ماموریت به پست بانک محول شد.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری را روستاییان تشکیل می دهند، توضیح داد: بنابراین عمده مشتریان پست بانک در مناطق روستایی و کم برخوردار هستند، بالغ بر 240 هزار از روستاییان استان در این بانک حساب پس انداز دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات کرونا توسط پست بانک در چهارمحال و بختیاری

پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات کرونا توسط پست بانک در چهارمحال و بختیاری