مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:202021-12-22دانش

امتحانات دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی مجازی خواهد بود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: امتحانات دروس نظری این دانشگاه مجازی خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: امتحانات دروس نظری این دانشگاه مجازی خواهد بود.

فرزان قالیچی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیرا در کشور سویه ی جدید ویروس کرونا یعنی امیکرون مشاهده شده لذا در جهت سلامتی دانشجویان و تصمیماتی که در مدیریت آموزش عالی استان اتخاذ شده، مقرر شد تا امتحانات دروس نظری مراکز تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به جلساتی که با روسای مراکز علمی کاربردی استان انجام شد، مقرر شد تا امتحان دروس عملی نیز در گروه های کم و با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی در رابطه با کیفیت آموزش های مجازی خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردی که از مراکز و دانشجویان گرفتیم، آموزش مجازی دانشگاه قابل قبول است اما زیر ساخت های اینترنت کشور همچنان برای ارائه ی آموزش های آنلاین مناسب نیست ولی روی هم رفته سامانه ای که در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی انتخاب کردیم که در سال 98 بلافاصله با شیوع کرونا و اتمام تعطیلات عید به راه افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی مجازی خواهد بود

امتحانات دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی مجازی خواهد بود