مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:452021-12-22سياسي

سند چشم انداز توسعه در بابل نداریم/جابجایی مدیران ناکارآمد


نماینده مردم بابل در مجلس نداشتن سند چشم انداز را دلیل عقب ماندگی شهرستان بابل از چرخه توسعه بیان کرد.

- ، مهدی سعادتی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در بررسی شاخص های شهرستان به شهرستان بابل ظلم زیادی صورت گرفته زیرا در دولت قبلی کم کاری شده است ودر دولت فعلی هم متأسفانه بودجه برای اجرای طرح نیست.

وی با بیان اینکه باید برای رساندن این شهرستان به جایگاه بالای خودش تلاش کنیم، احساس می کنم حلقه مفقود شده در حال حاضر نبود مدیران متخصص و تحولگرا است و به دنبال حذف ویا جابجایی مدیران ناکارآمد هستیم.

وی با اظهار اینکه ما پرچمدار فساد وبه دنبال حذف فساد در تمام شاخه های اقتصادی هستیم، گفت: خارج کردن ارز دولتی اولین مرحله اجرایی شدن برای تحقق این طرح است زیرا متأسفانه در سال های اخیر ارز به نام ارز دولتی به تاراج رفته است.

سعادتی در بخش دیگری از سخنانش در مورد طرح صیانت فضای مجازی عنوان کرد: هدف این طرح محدودکردن فضای مجازی نیست بلکه صیانت و حفاظت از آن است و امیدواریم با ایجاد کارگروه های متخصص وایجاد بستر سازی مناسب، این فضا صیانت شود.

وی نداشتن سند چشم انداز درست در حوزه گردشگری را دلیل عقب ماندگی شهرستان بیان کرد و گفت: مشکلات این شهرستان درد؛ بی درمانی نیست و که قابل حل نباشد بلکه می شود باایجاد انگیزه و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز توسعه در بابل نداریم/جابجایی مدیران ناکارآمد

سند چشم انداز توسعه در بابل نداریم/جابجایی مدیران ناکارآمد