مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:502021-12-22اقتصادي

توزیع 4 هزار تن انواع نهاده های دامی در 9 ماهه سال جاری در خداآفرین


مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین گفت: میزان توزیع انواع نهاده های دامی در شهرستان خداآفرین از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و 70 تن جو و یک هزار و 930 تن انواع کنسانتره بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چند برابری داشته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین گفت: میزان توزیع انواع نهاده های دامی در شهرستان خداآفرین از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و 70 تن جو و یک هزار و 930 تن انواع کنسانتره بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چند برابری داشته است.

رشید نظمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار تن انواع نهاده های دامی در شهرستان خداآفرین توسط این مدیریت بین دامداران روستایی و عشایری به منظور ایجاد تعادل در بازار و حمایت از دامداران و کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری، توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این نهاده ها شامل جو و کنسانتره است که در اختیار دامداران روستایی و عشایری شهرستان قرار گرفته است، ادامه داد: شهرستان خداآفرین 258 هزار راس دام سبک شامل گوسفند و بز و 32 هزار و 400 راس دام سنگین مولد و غیرمولد دارد و سالانه 56 هزار و 421 تُن انواع محصولات در حوزه دام در این شهرستان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 هزار تن انواع نهاده های دامی در 9 ماهه سال جاری در خداآفرین

توزیع 4 هزار تن انواع نهاده های دامی در 9 ماهه سال جاری در خداآفرین