مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:202021-12-22اقتصادي

خواب مسئول و کام تلخ کشاورز


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی محمدپور؛ از مشکلات متعدد و گریبان گیر کشاورزان و مصرف کنندگان در حوزه کشاورزی اعم از خشکسالی و عدم حمایت و سختی های کشاورزی سنتی که بگذریم، - طی ماه های اخیر برگشت خوردن و توقف صادرات کالا های کشاورزی ایران به کشور های حوزه صادراتی و همسایه، نگرانی کشاورزان و دغدغه مندان این حوزه را بیش از پیش کرده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، هادی محمدپور؛ از مشکلات متعدد و گریبان گیر کشاورزان و مصرف کنندگان در حوزه کشاورزی اعم از خشکسالی و عدم حمایت و سختی های کشاورزی سنتی که بگذریم، طی ماه های اخیر برگشت خوردن و توقف صادرات کالا های کشاورزی ایران به کشور های حوزه صادراتی و همسایه، نگرانی کشاورزان و دغدغه مندان این حوزه را بیش از پیش کرده است.

روسیه فلفل تولیدی ایران را به دلیل نداشتن گواهینامه باقیمانده سموم کشاورزی و نقض مکرر استاندارد های بهداشتی برگرداند و این قصه پرتکرار و پر از درد، گریبان گیر کشاورزان تولید کننده کیوی را نیز گرفت و کشور هند کیوی ایران را به دلیل وجود نیترات و سموم موجود در آن به ایران برگرداند.

در خردادماه سال جاری، سرویس فدرال نظارت بر بهداشت دامی و گیاهی روسیه طی نامه هایی به وزارت جهاد کشاورزی ایران اعلام کرد ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات این کشور در رابطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب مسئول و کام تلخ کشاورز

خواب مسئول و کام تلخ کشاورز