مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 17:152021-12-22سياسي

راز و جرگلان باید از بن بست توسعه خارج شود


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راز و جرگلان بایستی از بن بست توسعه خارج شود و بر تحقق این مهم مُصّر هستیم.

- وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر راز و جرگلان را دارای ظرفیت های فراوان توسعه دانست و اظهار کرد: بایستی برای توسعه شهرستان در سایه اتحاد حداکثری برنامه داشت تا اقدامات به ثمر برسند.

نایب رییس فراکسیون راهبردی مجلس با اشاره به اینکه مهمترین عامل توسعه نیروی انسانی است، بیان داشت: باید برای نیروی انسانی استان ارزش قائل باشیم چراکه اولین عامل پیشرفت هر منطقه ای منابع انسانی آن است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم گفت: استاندار خراسان شمالی نیز سعی دارد نیروهای بومی که با شرایط استان آشنا هستند را بر مسئولیت بگذارد.

وی افزود: با حمایت دفتر مقام معظم رهبری ، راز و جرگلان جزو 31 شهرستان محروم قرار گرفت و از اعتبارات آن بخش از جمله حمایت بنیاد برکت بهره مند شده است.

وحیدی گفت: با توسعه راه های این شهرستان در 3 جهت به سمت بجنورد، گیفان و استان گلستان و همچنین بازگشایی مرز این شهرستان می تواند از بن بست خارج شده و اسباب توسعه آن بیش از پیش فراهم شود.

نماینده خراسان شمالی در مجلس ضمن تاکید بر حفظ وحدت میان بخش ها و شهرها، بیان کرد: برآیند اتحاد باید یک مطالبه گری از جنس عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز و جرگلان باید از بن بست توسعه خارج شود

راز و جرگلان باید از بن بست توسعه خارج شود