مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 04:452021-12-23اقتصادي

14 درصد مدارس اردبیل هنوز بخاری گازی دارند


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با برچیده شدن بخاری های نفتی و گازی، تنها 14 درصد مدارس دارای بخاری گازی هستند که تلاش می کنیم آنها را به سیستم استاندارد تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دولت لطفی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از فضاهای آموزشی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با سفرهای مکرر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در سال های اخیر اعتبارات احداث و توسعه فضاهای آموزشی در استان اردبیل 2 برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات از ردیف ملی و استانی سعی و تلاشمان بر این است تا شروع مهرماه فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش را تأمین و تحویل آنها دهیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به تخصیص 50 درصدی اعتبارات محرومیت زدایی در استان اشاره کرد و گفت: از این محل سهم استان اردبیل 130 میلیارد تومان بوده که بخش عظیمی از این منابع تأمین شده است.

لطفی افزود: برای شهرستان مشگین شهر نیز 18 میلیارد تومان از این ردیف اختصاص یافته بود که برای ساخت و نوسازی 19 واحد آموزشی در قالب 62 کلاس درس هزینه شده و یا در مرحله هزینه کرد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: 8 پروژه خیرسازی به شکل نیمه تمام در شهرستان مشگین شهر در حال اجراست که 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 درصد مدارس اردبیل هنوز بخاری گازی دارند

14 درصد مدارس اردبیل هنوز بخاری گازی دارند