مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 05:252021-12-23ورزشي

تست کرونا از فوتبال ایران حذف شده است؟


فصل جدید فوتبال ایران در حالی دنبال می شود که گویا الزام زمانی و حتی الزامی برای انجام تست کرونا وجود ندارد؛ آن هم در شرایطی که فوتبال دنیا کماکان به انجام تست PCR پایبند بوده و رییس ستاد مقابله با کرونا در ورزش نیز در رابطه با سایر رشته های ورزشی اعلام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس توافق دو طرفه فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون فوتبال، اجرای پروتکل سلامت لیگ های فوتبال ایران بر عهده فدراسیون فوتبال قرار گرفت و در این رابطه ستاد مقابله با کرونا در فوتبال، همانند ستاد مقابله با کرونا در ورزش تشکیل شد تا مسئولیت نظارت و اجرای دقیق دستورالعمل های تدوین شده را بر عهده گیرد.

راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-19(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در خردادماه سال گذشته منتشر شد و شامل مواردی نظیر دامنه کاربرد، فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات کنترلی سلامت محیط و کار، بهداشت و حفاظت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت ابزار و تجهیزات، بهداشت ساختمان، چک لیست نظارتی تمرینات، آموزش بهداشت و.

بود.

نکته قابل تامل در مورد پروتکل سلامت لیگ فوتبال اما سیاستی است که از سوی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال مدنظر قرار گرفت و در فصل های 19 و 20 و نیز فصل جاری لیگ برتر، نسخه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا از فوتبال ایران حذف شده است؟

تست کرونا از فوتبال ایران حذف شده است؟