مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:052021-12-23ورزشي

استاندار تهران: تملک 5 کیلومتر دوم پروژه کمربندی پاکدشت باید آغاز شود


استاندار تهران با تاکید بر حضور بخش خصوصی در اتمام پروژه کمربندی پاکدشت گفت: تملک 5 کیلومتر دوم پروژه باید آغاز شود تا بتوانیم قدم به قدم برای اتمام آن گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، صبح امروز با حضور محسن منصوری در این شهرستان مسائل و مشکلات پروژه های نیمه کاره شهرستان پاکدشت مورد ارزیابی قرار گرفت.

استاندار تهران در ابتدای ورود به شهرستان پاکدشت به مزار 5 شهید نوجوان گمنام 8 سال دفاع مقدس رفت و با شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

سپس مسائل و مشکلات شهرستان پاکدشت را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و به پیگیری مشکلات پروژه های ورزشی و عمرانی شهرستان از جمله بازدید از باشگاه ورزشی 5 هزار نفره خاتون آباد و پروژه طرح ملی کمربندی پرداخت.

محسن منصوری در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی پاکدشت با اشاره تغییر قانون جهاد و قفل شدن مسیر پیشرفت آن، اظهار داشت: حرف جهاد خلاف قانون نیست اما باید در دولت پیگیری کنیم تا بزودی مشکلات پروژه ملی کمربندی پاکدشت حل شود.

وی با اشاره به مشکلات متعدد این پروژه مهم شرق کشور و اهمیت رفع موانع کمربندی افزود: پروژه کمربندی مهمترین پروژه شرق کشور بوده و باید موانع پیش روی این پروژه برداشته شده و کار آن ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: تملک 5 کیلومتر دوم پروژه کمربندی پاکدشت باید آغاز شود

استاندار تهران: تملک 5 کیلومتر دوم پروژه کمربندی پاکدشت باید آغاز شود