مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:402021-12-23اقتصادي

مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی در قم صادر می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: سرمایه گذاری درحوزه نوسازی واحدهای صنعتی استان با ارتقا کمی و کیفی محصولات، موجب افزایش درآمد بهره برداران و ایجاد فرصت های شغلی جدید در بخش صنعت قم است.

- ایسنا/قم رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: سرمایه گذاری درحوزه نوسازی واحدهای صنعتی استان با ارتقا کمی و کیفی محصولات، موجب افزایش درآمد بهره برداران و ایجاد فرصت های شغلی جدید در بخش صنعت قم است.

محمود سیجانی در گفت وگویی بیان کرد: نوسازی تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی نقش بسیار زیادی در توسعه فعالیت های تولیدی استان دارد و به همین دلیل مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات پس از انجام بررسی های فنی، صادر می شود.

وی افزود: در همین رابطه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری، تعداد 101 مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین آلات به ارزش یک هزار و 341 میلیارد ریال برای واردات ماشین آلات جدید با تکنولوژی بالا در قم صادر شده است.

سیجانی عنوان کرد: با استفاده از این امکان، ظرفیت فعالیت خط تولید واحدهای صنعتی استان افزایش یافته و سطح بهره وری کار بالا می رود، به همین دلیل نوسازی تجهیزات مورد استفاده در واحدهای تولیدی، همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی در قم صادر می شود

مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی در قم صادر می شود