مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:152021-12-23سياسي

بخش زیادی از مشکلات بانه، ساختاری و میراث گذشته است


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات امروز بانه ساختاری و میراث گذشته است انتظار نداریم دولت سیزدهم تمام این مشکلات را یک روزه حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از روحانیون بانه با استاندار کردستان، اظهار کرد: جامعه روحانیوت همواره به عنوان پرچم داران بصیرت افزایی جامعه در کنار مردم بوده و هرآنچه از وضعیت بیان کردند بخشی از مشکلاتی است که متاسفانه مردم در این شهرستان با آن مواجه هستند.

وی افزود: عمق مشکلات زیاد است اما مردم این شهرستان همواره با صبوری و بردباری مشکلات را تحمل و از راه درست مطالبه گری کرده اند که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که قطعا شما استاندار کردستان در مسیر خدمت به مردم این استان دارید، دغدغه های این مردم رفع شود.

وی همچنین خطاب به استاندار کردستان عنوان کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس و خادم جامعه همراه شما در تحقق برنامه ها خواهیم بود و از تمام ظرفیت هایی که در قانون بودجه دارد در مسیر رفع مشکلات و تحقق رفاه هرچه بیشتر جامعه را فراهم سازیم.

رحیمی ادامه دادک بخشی از مشکلات ساختاری و از گذشته ایجاد شده است و انتظار نداریم دولت سیزدهم در کوتاه زمان همه این مشکلات را حل کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از مشکلات بانه، ساختاری و میراث گذشته است

بخش زیادی از مشکلات بانه، ساختاری و میراث گذشته است