مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:502021-12-23اقتصادي

راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان از راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان در راستای ایجاد زمینه تسهیل ارتباطات تجاری و صادرات و واردات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اتاق در حوزه های مختلف، اظهار کرد: تسهیلگری در حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی از جمله رسالت های اتاق محسوب می شود که در همین راستا از ابتدای سال برنامه ریزی ها صورت گرفته و در دست اجرا است.

وی از راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی در وب سایت اتاق بازرگانی زنجان در ادامه برنامه های امسال اتاق خبر داد و افزود: صفحه ای اختصاصی در وبسایت اتاق زنجان با عنوان تالار تهاتر راه اندازی شده که در آن موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان را در حوزه های تجاری به یکدیگر معرفی می کند تا در صورت تفاهم طرفین امکان استفاده از کوتاژهای صادراتی یکدیگر فراهم و مبادله نمایند.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه لیست صادرکنندگان و واردکنندگان استان از سوی سازمان صمت استان اخذ و در وب سایت اتاق بازرگانی زنجان بارگذاری شده است، تصریح کرد: علاقه مندان در حوزه فعالیت های اقتصادی برای بهره برداری و استفاده از این امکان می توانند با مراجعه به وب سایت اتاق بازرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان

راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان