مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:052021-12-23اقتصادي

توزیع 500 بخاری در بین مددجویان همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از تهیه و توزیع 500 بخاری گازسوز در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد .

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در فصل پاییز و همچنین با آغاز فصل زمستان با هدف کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان، 500 دستگاه بخاری گازسوز بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد استان همدان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این وسایل گرمایشی با اولویت خانوارهای ساکن در مناطق محروم، سردسیر و مناطقی که تازه گازکشی شده اختصاص یافت عنوان کرد: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری 800 میلیون تومان هزینه شده که 400 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مابقی نیز از محل هم افزایی خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را یکی از برنامه های این نهاد دانست و گفت: هرساله با آغاز فصل سرما لوازم گرمایشی بخاری و آبگرمکن به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیران و مردم نیکوکار استان می توان مشکلات نیازمندان را برطرف کرد افزود: خیرانی که به هر نحو ممکن برای کمک به مددجویان آمادگی دارند، می توانند مساعدت های خود را با شماره گیری آنی پرداخت #081*8877*و واردکردن مبلغ موردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بخاری در بین مددجویان همدان

توزیع 500 بخاری در بین مددجویان همدان