مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:302021-12-23سياسي

آمارهای اشتغال در استان همدان دقیق شود


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ اشتغال و بیکاری و.

در همدان دقیق باشد.

- به گزارش، حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان خطاب به استاندار با بیان اینکه بحث ستاد بودجه را به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار در استان برگزار نمایید، گفت: در بودجه 1400، چهل هزار میلیارد تومان پول نقد داشتیم که در صندوقی قرار گرفته بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی استان ها از آن بسیار برداشت کردند، افزود: اما استان همدان، تنها شهرداری، آبفا و علوم پزشکی موفق به برداشت از آن شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: بودجه استان ما در حوزه عمرانی بالغ بر 1,200 میلیارد تومان است که اگر 400 میلیارد تومان آن هم تحقق پیدا کند، خوب است.

حاجی بابایی به رتبه نوزدهم همدان در بودجه اشاره کرد و افزود: بالغ بر 250 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در بودجه 1401 در نظر گرفته شده که 70 تای آن استانی است.

حاجی بابایی ادامه داد: بودجه ها بر اساس محرومیت، نفت خیز بودن، نرخ جمعیتی و بیکاری توزیع می شود که همدان شامل آنها نشده است.

وی با تاکید بر اینکه خروجی بودجه 1401 قرار است که ارتقای سرمایه گذاری و اشتغال باشد، اظهار کرد: استان همدان نیز باید در این مسیر گام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای اشتغال در استان همدان دقیق شود

آمارهای اشتغال در استان همدان دقیق شود