مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:552021-12-23سياسي

خمین از نظر زیرساخت ها در مضیقه است


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: خمین-نماینده مردم خمین در مجلس شورای از نظر زیرساخت ها در مضیقه است، سال هاست که منتظر راه اندازی پست 63 و 400 در منطقه قورچی باشی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دهه 80 تاکید شد، سال ها از این سفر گذشته، اما اقدامی صورت نگرفته و همچنان با عقب ماندگی و محرومیت روبرو هستیم.

وی ادامه داد: اغلب شاخص های توسعه در شهرستان خمین و در طول 10 سال اخیر با کاهش جمعیت مواجه شده ایم و با فرار جوانان این شهرستان برای اشتغال، رشد جمعیتی صورت نگرفته است.

امیدواریم در دولت سیزدهم توجه جدی به مناطق کمتر توسعه یافته از جمله خمین شاهد باشیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نظری با بیان اینکه سرمایه گذاری نیازمند توسعه زیرساختها است، عنوان کرد: در خمین از نظر زیرساخت ها در مضیقه هستیم، سال هاست که منتظر راه اندازی پست 63 و 400 در منطقه قورچی باشی هستیم و لازم است که همزمان با افتتاح پست 400 اقدامات لازم برای پست 63 نیز انجام گیرد.

نظری در ادامه بیان کرد: در حوزه صنعت برق کشور شاهد ضعف هایی هستیم و مردم در سال جاری با مشکلات بالایی در صنعت برق مواجه شدند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با توجه به محدودیت های آبی و تولید برق از طریق سدها گفت: هنوز نتوانسته ایم از صنعت هسته ای در تولید برق استفاده کنیم و از طرفی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمین از نظر زیرساخت ها در مضیقه است

خمین از نظر زیرساخت ها در مضیقه است