مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 14:102021-12-23سياسي

بررسی مشکلات شهرستان فنوج با حضور معاون استاندار سیستان وبلوچستان


بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری به منظور بازدید میدانی، بررسی مشکلات و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان فنوج حضور پیدا کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری به منظور بازدید میدانی، بررسی مشکلات و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان فنوج حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در ادامه بامری با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت امنیت و سلامت غذایی شرکت کرد.

در ابتدای این جلسه ریگی فرماندار به گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در بحث واکسیناسیون و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان پرداخت و رتبه نخست پوشش واکسیناسیون در سطح استان را مرهون همراهی اقشار مختلف مردم و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان ،همکاری بسیجیان در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجموعه هلال احمر شهرستان دانست.

وی در ادامه به مصوبات سفر دکتر مدرس خیابانی در مورخ 26 آذرماه اشاره گزارشی از روند پیگیری مصوبات ارایه داد.

فرماندار شهرستان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف منجمله ساخت حدود 3 هزار مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال 1398 تاکنون، احداث و آسفالت برخی جاده های روستایی، احیای بالغ بر 80 رشته قنات و بهبود شاخص های مختلف شهرستان در بحث ارتباطات اینترنتی و سرانه فضای آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات شهرستان فنوج با حضور معاون استاندار سیستان وبلوچستان

بررسی مشکلات شهرستان فنوج با حضور معاون استاندار سیستان وبلوچستان