مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 16:502021-12-23سياسي

شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد تشکیل شد


با ایجاد شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد نخستین جلسه این شورا با موضوع سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی به ریاست شهردار مشهد برگزار و برنامه های شهرداری مشهد در این روزها اعلام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با ایجاد شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد نخستین جلسه این شورا با موضوع سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی به ریاست شهردار مشهد برگزار و برنامه های شهرداری مشهد در این روزها اعلام شد.

سید عبدالله ارجایی در نخستین جلسه شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد که پنج شنبه، 2 دی، در شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات باید به صورت منظم برگزار شود و دستورکارهای آن نیز پیش از جلسه به صورت جدی بررسی شود تا در جلسات بتوانیم ریل گذاری های اصلی را انجام دهیم.

وی افزود: اکران تصاویر شهدا در سالگرد شهادت آنان در منازل خانواده های آنان از جمله اقدامات ارزشمندی است که می توانیم در دستور کار قرار دهیم.

همچنین همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز می توانیم تصاویر شهدای جبهه مقاومت را در کنار تصویر حاج قاسم در محل زندگی شهدا اکران کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه اتفاقی که حاج قاسم سلیمانی در زندگی و شهادت خود رقم زد تکرار نشدنی است، بیان کرد: باید برای برنامه های مناسبتی در این زمینه اتاق فکری ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد تشکیل شد

شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد تشکیل شد