مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 17:352021-12-23بين الملل

العاطفی: حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید کرد و گفت که آتش یمن، - وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید و تأکید کرد که باید اشغالگران و متجاوزان از خاک این کشور خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید کرد و گفت که آتش یمن، تاج و تخت آنان را خواهد سوزاند.

شبکه خبری المسیره به نقل از العاطفی گزارش داد، مقابله با ائتلاف، یک گزینه راهبردی غیر قابل بازگشت است تا اینکه تجاوزگری متوقف و محاصره برداشته شود و متجاوزان و اشغالگران از خاک یمن خارج شوند.

وی تأکید کرد، اگر همه کشور های دنیا، علیه ما جمع شوند، نخواهند توانست مانع از آن شوند که ارتش و کمیته های مردمی، آزادسازی باقی مانده سرزمین ما را تکمیل نکنند .

وزیر دفاع یمن تصریح کرد، همه جهان باید بدانند که ما سر سوزنی از اهداف خود عقب نشینی نخواهیم کرد؛ هر چند تمامی کشور های شرور، جنایتکار و متجاوز علیه ما وارد عمل شوند .

العاطفی همچنین گفت که دفاع از میهن و آزادسازی خاک خود از دست اشغالگران، مسئله ای است که افتخار می کنیم همه ما، در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العاطفی: حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است

العاطفی: حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است