مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 18:202021-12-23حوادث

5 کشته در انفجار شدید ساختمان 5 طبقه


انفجار مغازه صافکاری در تبریز منجر به تخریب صددرصدی دو ساختمان، مرگ 5 نفر و مصدوم شدن 15 نفر دیگر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، فرزاد رحمانی، رییس اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: این حادثه ساعت 17:51 آخرین روز پاییز 1400 رقم خورد و کارشناسان ما پس از اطلاع از این حادثه در لحظات اولیه با هشت دستگاه آمبولانس و خودروی فرماندهی عازم محل حادثه در کوی بهشتی شدند و پس از 12 ساعت عملیات نفسگیر در نهایت مشخص شد که 5 نفر از ساکنان ساختمان فوت شدند و 15 نفر هم مصدومان این حادثه بوده اند.

وی در ادامه افزود: تاکنون 11 مصدوم از مراکز درمانی ترخیص شدند و چهار مصدوم نیز در بیمارستان های امام رضا(ع)، سینا، شهدا و نیکوکاری بستری شده اند و 3 مرد و 2 زن هم در محل حادثه جان باخته اند.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز درباره قدرت تخریب این انفجار گفت: یک ساختمان سازه ای پنج طبقه و یک ساختمان سازه ای چهار طبقه در این حادثه به صورت صددرصدی تخریب شدند.

همچنین یک ساختمان چهار طبقه و یک ساختمان سه طبقه به ترتیب 70 و 50 درصد تخریب شدند که لازم است به صورت صددرصدی تخریب و رفع خطر شود.

انفجار از داخل صافکاری زیر ساختمان بود محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این باره گفت: نیروهای امدادی از لحظات اولیه حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته در انفجار شدید ساختمان 5 طبقه

5 کشته در انفجار شدید ساختمان 5 طبقه