مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:252021-12-24اقتصادي

طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد


پروژه های در دست اقدام رامهرمز از جمله طرح پتروپالایش در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک به سزایی می کند و در چارچوب اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامهرمز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در شهرستان رامهرمز حضور یافته و از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها، اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر ابعاد مختلف فنی و صنعتی، بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و همچنین مسائل مربوط به تأمین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.

خلیلیان با اشاره به ظرفیت های شهرستان رامهرمز افزود: در منطقه رامهرمز چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

وی با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد و در عین حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد

طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد