مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:202021-12-24اجتماعي

مهربانی با طبیعت با پاکسازی زباله جاده کلاردشت به عباس آباد


عده ای از دوستداران طبیعت با احساس مسؤولیت و عرق به طبیعت ساعاتی از روز را برای پاک کردن گوشه ای از طبیعت خدادادی مازندران از زباله های انسانی خالی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، معضل زباله در اکوسیستم های مختلف به ویژه جنگلی از مهم ترین چالش های دهه اخیر به ویژه در استان مازندران محسوب می شود این استان پوشیده از جنگل های هیرکانی بی نظیر در دنیا متعلق به اواسط دوران زمین شناسی بوده و به جرات می توان گفت که آخرین زیست بوم برای نسل های آتی به شمار می رود تا جایی که مردم از استان های دیگر به دامن سرسبز این جنگل ها پناه می آورند.

طی سال های اخیر باب شده گردشگران بعد از حضور در طبیعت استان و تمام شدن گشت و گذار از خود چیزی به یادگار می گذارند، در گذشته شاهد حک کردن نام افراد بر روی ساقه درختان بودیم  اما تازگی ها در این فضا شاهد تحفه ای به نام زباله هستیم.

پسماندهایی در شکل و مدل های مختلف کهنه یا جدید لابه لای درختان، کف رودخانه ها، در مسیر راه ها و هر جایی که فکرش را نمی کنیم خودنمایی می کنند تا جایی که چهره زیبا و فضای دل انگیز جنگلی مان را زشت و آلوده کرده است.

بی شک دیدن چنین مناظری برای همه اتفاق افتاده و جای تعجب ندارد شاید دل مان بخواهد لحظه ای تامل کرده و فضا را از این آلاینده های زشت و بدبو خالی کنیم ولی فرصت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی با طبیعت با پاکسازی زباله جاده کلاردشت به عباس آباد

مهربانی با طبیعت با پاکسازی زباله جاده کلاردشت به عباس آباد