مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:152021-12-24اجتماعي

معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب «روایت خوبان 2»


رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش لرستان از شناسایی و معرفی شش چهره برتر معلمی از هر شهرستان و منطقه استان در کتاب روایت خوبان 2 خبر داد.

- صیاد درگاه پور در کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق لرستان که در خانه معلم ناحیه یک خرم آباد برگزار شد، ضمن بیان ضرورت سواد رسانه ای کارشناسان روابط عمومی در پیشبرد برنامه های فرهنگی، از شناسایی و معرفی شش چهره برتر معلمی از هر شهرستان، منطقه تا اردیبهشت 1401 به روابط عمومی استان جهت درج در کتاب روایت خوبان 2 خبر داد.

سیدعیسی سهرابی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت آگاهی مدیر هر دستگاه از نقش راهبردی روابط عمومی، اظهار کرد: سازمانی موفق است که ارتباطی منطقی و کاملاً متعادل با سایر رسانه ها و سیستم های اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان این که مسئولیت ها امانتی برای معیار سنجش ما هستند و انسان در هر جایگاهی باید متناسب با انتظارات در جهت اصلاح آسیب ها اثرگذار باشد، افزود: موفقیت سازمان ها در بستر آموزش و پرورش است، پس باید این نهاد، دغدغه اساسی همه عناصر اجتماع باشد.

سهرابی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی در انعکاس مسائل جاری آموزش و پرورش جهت مشارکت جویی، بخش مهم محور کار یک مدیر موفق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب «روایت خوبان 2»

معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب «روایت خوبان 2»