مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:402021-12-24سياسي

حمله کننده به خاک جمهوری اسلامی ایران با خاک یکسان خواهد شد


این مانور برای دشمنان یک درس بزرگ بود و آن اینکه هر منطقه ای که آغازگر حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران باشد، با خاک یکسان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با بیان اینکه مانور پیامبر اعظم (ص) 17، یکی از باشکوه ترین و بزرگترین مانورهای جمهوری اسلامی و نمایش اقتدار، توانمندی و باور نیروهای مختلف زمینی، دریایی و هوایی بود، افزود: این مانور برای مردم منطقه آرامش بخش و امیدوارآفرین و برای دشمنان نیز هشداری قاطعانه بود.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای تفرقه افکنی می کند، اضافه کرد: این مانور برای دشمنان درس بزرگی بود تا توانایی های نظامی ایران را در بخش های مختلف را به نظاره بنشینند.

خطیب جمعه قشم، شبانه روزی در تلاشند تا از جان و مال آن ها در برابر متجاوزان حفاظت کنند.

حجت الاسلام حاجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم دیماه سالروز زلزله بم افزود: نکته مهمی که می توان از این رویداد به عنوان درس عبرت یاد کرد، ابعاد تربیتی آن است و اینکه ما هر لحظه در معرض خظر زلزله هستیم و باید تلاش کرد که اثرات سوء این آثار را برطرف کنیم و برای نیل به این مهم راهی جز استفاده از علم و کارشناسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کننده به خاک جمهوری اسلامی ایران با خاک یکسان خواهد شد

حمله کننده به خاک جمهوری اسلامی ایران با خاک یکسان خواهد شد